Liviu Uruc, indicat în spațiul public ca un apropiat al lui Sebastian Ghiță, om de afaceri și fost deputat refugiat în Serbia, unde a primit statut de azilant, a renunțat în bloc la toate acțiunile deținute atât în compania Affichage, unul dintre cei mai mari jucători din industria outdoor din România, cât și în companiile de advertising Efect Media și Topmedia Grup, la care controla majoritatea cu aproape 100% din participație. La două firme, Uruc a cedat participația către un acționar care este și administrator la Euromedia.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
În structura Affichage, intrată în insolvență la începutul acestui an cu datorii în tabelul preliminar de 33,3 milioane lei către aproape 140 de creditori, și-a cedat pachetul de 89,9% din acțiuni către Andrei Zaman, acționar în firmă și administratorul altor afaceri ale sale. În urmă cu doi ani, Uruc își ridicase participația de la 60% la aproape 90% și preluase postul de administrator.
Anul trecut, Affichage a avut afaceri de 9,5 milioane lei și o pierdere de 701.613 lei.
La Efect Media, firmă cu afaceri anul trecut de 1,6 milioane lei și un profit de circa 1 milion de lei, Uruc și-a cesionat pachetul de 99,8% către Ștefan Nanu, iar la Topmedia, cu afaceri de 819.042 lei și profit de 356.261 lei, și-a cedat pachetul de 89,2% tot către Ștefan Nanu, acționar în ambele firme. Acesta din urmă este și administrator la Euromedia.