Producătorii de wearables au avut un Q3 excelent, în cea mai mare parte datorită căștilor inteligente.
Conform unui studiu de piață făcut de IDC, în al treilea trimestru al anului au fost livrate 84.5 milioane de wearables, în creștere cu 94,6% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Hearables (diversele tipuri de căști inteligente) au fost, de departe, vedetele trimestrului, cu 40.7 milioane de unități livrate. Față de cele 11.9 milioane unități livrate în Q3 2018, creșterea de la an la an a acestei categorii este de 242.4%.
Urmează brățările inteligente, cu 19.2 milioane unități, o creștere de la an la an de 48.6%, și ceasurile inteligente, cu 17.6 milioane unități, în creștere de la an la an cu 48.0%.
CITEȘTE ȘI INFOGRAFIC 5% din flagship-urile vândute în ultimul trimestru sunt 5GÎn ansamblul ei, piața de wearables este dominată în continuare de Apple. Americanii au livrat 29.5 milioane de unități în Q3, cu 195.5% mai mult decât anul trecut și dețin acum 35% din piață.
Cu 12.4 milioane de unități livrate în Q3, Xiaomi este numărul 2 în piața de wearables. Xiaomi are 14.6% din piață și a crescut de la an la an cu 66.1%.
Samsung a ajuns la o cotă de piață de 9.8%, după ce a livrat 8.3 milioane de unități în Q3, mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut cu 156.4%.
Locul 4 revine Huawei, cu 7.1 milioane de unități livrate. Huawei deține 8.4% din piață, după ce a crescut în ultimul an cu 202.6%.
Ultimul nume notabil este Fitbit, care a livrat 3.5 milioane de unități, doar cu 0,5% mai mult decât în urmă cu un an. Fitbit are doar 4.1% din piață, însă achiziția Google ar putea începe să se vadă de anul viitor.