Google Workspace, suita de birou online a gigantului american, adaugă, în stadiu beta, suport pentru semnături electronice.
Așa-numitele eSignatures vor putea fi folosite de utilizatorii serviciilor Google în documentele create și editate cu aplicațiile Google Docs și Google Drive din cadrul suitei Google Workspace.
Noua facilitate, care este acum lansată în stadiu de test beta, vizează antreprenorii și micile companii care au nevoie să semneze documente digitale fără a le printa sau scana.
CITEȘTE ȘI Aplicația mobilă de Gmail lansează o funcție de traducereImplementarea actuală este una simplistă - un simplu câmp dedicat semnăturii electronice pe care utilizatorii îl pot adăuga la finalul documentelor.
Compania americană spune, însă, că, ulterior, vor fi adăugate și alte funcționalități, precum un raport de audit pentru semnături, suport pentru mai mulți semnatari și posibilitatea trimiterii documentelor astfel semnate în afara ecosistemului Google Workplace.
Suportul Google pentru semnături electronice vine târziu, raportat la soluții precum Box, care oferă funcții similare de mai mulți ani. Însă, Google îl oferă gratuit, ceea ce va face ca mulți utilizatori să-l prefere. Gigantul american are, însă, obiceiul de a transforma produsele gratuite în produse disponibile pe bază de abonament după ce atrage un număr suficient de mare de utilizatori.