Aplicația Facebook va avea o secțiune dedicată comunicării dintre vecini și în cadrul comunităților locale, numită Neighborhoods.
Facebook a început testarea unui nou instrument de socializare, în care elementul principal este localizarea - grupurile de participanți se creează pe criteriu geografic, cu scopul punerii în legătură a oamenilor care locuiesc în aceeași zonă.
Disponibilă doar celor peste 18 ani, secțiunea Neighborhoods permite utilizatorilor găsirea persoanelor din apropiere cu interese și pasiuni comune. Compania americană vede utilizarea noii secțiuni atât în zona comunităților de oameni, cât și în zona de business.
Pentru a folosi Neighborhoods, utilizatorii trebuie să dea Facebook acces la o mulțime de date personale. Pe lângă localizare, care este criteriul principal, utilizatorii trebuie să spună ce pasiuni au, pentru a fi puși în legătură cu oameni care împărtășesc aceleași interese și, eventual, să fie targetați mai precis cu reclame de Facebook.
Participanții vor putea alege unul din diversele roluri pe care vor să le îndeplinească în comunitatea locală din care fac parte - "socializer", "helper", "welcomer" etc.
Precum în cazul majorității noilor sale facilități, Facebook nu inventează ceva nou nici în acest caz, ci copiază funcționalitatea Nextdoor, cea mai cunoscută rețea de socializare hiperlocală.
La început, Neighborhoods va fi disponibilă doar în câteva orașe din Statele Unite și Canada. După experiența produselor din trecut, disponibilitatea globală se va produce după mai multe luni sau chiar mai bine de un an.