Facebook nu ține cont de critici și confirmă că nu va cenzura decât în mod excepțional publicitatea politică, chiar mincinoasă, apreciind că revine publicului să facă trierea, atrăgându-și astfel un nou val de condamnări în plină campanie prezidențială americană, potrivit AFP.
"Ne bazăm principiile pe faptul că oamenii pot să înțeleagă cine are vocație să-i conducă, să aleagă bobul de grâu de neghină și ceea ce au aceștia de spus să fie cernut și dezbătut în public", a scris joi într-o postare pe blog directorul de produse Facebook, Rob Leathern, scrie Agerpres.
"Într-o democrație, cred că le revine oamenilor să decidă ceea ce este credibil și nu companiilor tehnologice", afirmase în octombrie fondatorul Facebook, Mark Zuckerberg, prevăzând totuși câteva excepții precum cazurile de incitare la violență.
Leathern și Zuckerberg insistă amândoi asupra faptului că, în opinia lor, nu revine unei companii private sarcina de a decide cenzurarea unuia sau altuia dintre politicieni. Ambii preferă să propună o "reglementare care să se aplice întregului sector".