Pinterest vrea să transforme tot mai mulți utilizatori ai platformei în cumpărători, cu ajutorul Pinterest TV, ce reprezintă o serie de episoade live în care apar creatori de top, informează Variety.
Cu Pinterest TV, creatorii pot prezenta și marca produsele pentru ca utilizatorii să le poată cumpăra de pe site-ul retailerului.
Episoade vor fi difuzate în fiecare zi a săptămânii și vor fi înregistrate și disponibile pentru vizionare la cerere, scrie News.ro.
Începând cu 8 noiembrie, episoadele vor fi difuzate de luni până vineri, de la 3 p.m. PT/ 6 p.m. ET, în SUA, pe versiunea iOS a aplicației Pinterest.
Pentru a viziona episoadele Pinterest TV, utilizatorul poate accesa iconița TV din colțul din stânga sus a aplicației.
În capitolele transmise live, cei care le urmăresc pot interacționa cu gazdele și pot adresa întrebări prin chat, iar în fiecare vineri, printr-o sesiune live, produsele din branduri ca Patagonia, All Birds, Crown Affair, Melody Ehsani, Outdoor Voices și Mented vor putea fi cumpărate la prețuri speciale.
Creatorii Pinterest TV pot primi comisioane prin linkuri afiliate și pot face parteneriate cu branduri pentru conținut sponsorizat.
Potrivit firmei de cercetare eMarketer, numărul de cumpărători americani pe Pinterest a crescut cu 30,5% în 2020, la 12 milioane. Până la finalul lui 2021, va fi înregistrată o altă creștere de 16,4%, adică până la un total de 13,9 milioane.
Pinterest lansează și un studio virtual unde producătorii lucrează direct cu fiecare creator pentru a dezvolta un conținut unic.