Grupul german care coordonează Foodpanda aduce în țară, ca manager, o româncă de la biroul Roland Berger din Bruxelles

Grupul german care coordonează Foodpanda aduce în țară, ca manager, o româncă de la biroul Roland Berger din Bruxelles
scris 13 mar 2019

Grupul german Delivery Hero, care coordonează pe piața locală operațiunile foodpanda, aplicația de livrare de mâncare, și-a recrutat manager de la compania de consultanță Roland Berger, semnând un contract cu Andreea Petrișor, care a lucrat anterior 8 ani la biroul din Bruxelles al companiei de consultanță, ca Project Manager.

Andreea Petrișor are statut de Managing Director al Delivery Hero Romania, fiind instalată și în board-ul Foodpanda cu un mandat de 7 ani.

Urmărește-ne și pe Google News

Grupul german Delivery Hero, cu sediul la Berlin, fondat în 2011, are circa 17.000 de angajați și operează în 40 de țări din Europa, Orientul Mijlociu, Africa de Nord, Asia și SUA, pentru aproximativ 190.000 de restaurante partenere.

În 2017, grupul a avut venituri de 544 milioane euro.

În România, în același an, Foodpanda a avut afaceri de 4,1 milioane lei și o pierdere de 3,2 milioane lei.

În vară, grupul a preluat platforma hipMenu, aplicație pentru comenzi online de mâncare în grup dedicată în special angajaților, lansată de un dezvoltator de software din Cluj-Napoca.

FOTO Un investitor român, specializat în vânzarea de mese de biliard, pune pe piață \ CITEȘTE ȘI FOTO Un investitor român, specializat în vânzarea de mese de biliard, pune pe piață "căsuța pe roți", care evită autorizațiile de construire

Principalul competitor al companiei pe piața comenzilor online de mâncare era chiar platforma online foodpanda.ro, cu activitate tot din 2013 și reunind astăzi ofertele a circa 500 de restaurante.

Pe piața locală funcționează diferite aplicații de livrare mâncare de la mai multe localuri, precum Oliviera, preluată la începutul anului de platforma Takeaway.com, toscafood, la care se adaugă nou-intratele Glovo și platforma FoodEx, având sediul central în Manizales, Colombia, parte a Gilinsky Group, iar alte restaurante și-au dezvoltat propriul serviciu de livrare.

Anul trecut, compania americană de ridesharing Uber a lansat în România Uber Eats, serviciul de livrare a mâncării de la restaurantele locale, o platformă deschisă în urmă cu 5 ani și disponibilă astăzi în mai multe state.

De asemenea, grupul francez de retail Carrefour și-a lansat propria aplicație de comenzi de mâncare, pentru produse furnizate de hypermarketurile rețelei și unele restaurante din diferite orașe, cu livrare gratuită.

La nivel global, principalii jucători sunt UberEats, Just Eat, Deliveroo, gigantul Amazon intrând recent, la rândul său, pe această nișă.

viewscnt
Afla mai multe despre
aplicatie
mancare
retail