SanoPass, startup fondat în primăvara anului 2019, care emite abonamente medicale de prevenție oferite de angajatori ca beneficii pentru angajați, va intra pe piața din Bulgaria din trimestrul II.
SanoPass a crescut veniturile lunare, de la 120.000 lei în ianuarie 2021 până la 320.000 lei în decembrie 2021.
Platforma a înregistrat anul trecut circa 10.000 de servicii medicale către cei 26.000 de abonați ai săi, prin intermediul celor 1.000 de clinici medicale partenere.
Unul dintre motoarele creșterii SanoPass a fost reprezentat de parteneriatele strategice dezvoltate cu mari companii de asigurări, de investiții imobiliare, instituții financiare și din industria farma.
“Pandemia de Coronavirus a adus, din nou, sănătatea în prim plan, iar în acest domeniu, în România că și în alte țări din Europa Centrală și de Est, avantajele aduse de digitalizare sunt un ‘game-changer’ în industrie. Vom continua curba ascendentă și în 2022, când planificăm să ne extindem pe încă două piețe din Europa Centrală și de Est, începând cu Bulgaria în trimestrul al doilea”, au declarat Andrei Vasile și Delia Iliasa, co-managing partners SanoPass.
SanoPass a dechis anul trecut un birou și în Republica Moldova.
În aprilie 2020, SanoPass a atras investiții totale de peste 845.000 de euro prin relistarea pe platforma de crowdfunding SeedBlink. După prima zi de la listare, compania a obținut de la investitori 300.000 de euro. În această rundă au participat circa 120 de investitori, Lead Investor fiind fondul Cleverage Venture Capital, care a contribuit cu 200.000 de euro.
În martie 2020, firma a anunțat că revine pe SeedBlink, pentru a atrage acum încă 800.000 de euro, după ce listarea din urmă cu un an a fost suprasubscrisă în 1 oră.
În 2020, SanoPass a mai atras o investiție de tip equity de 400.000 de euro, oferind în schimb 20% din capital. Lead Investor a fost tot Cleverage Venture Capital, care s-a implicat alocând 150.0000 de euro. De asemenea, fondul Founders Bridge a participat cu o investiție de 150.000 de euro, iar un alt pachet de 100.000 de euro a fost strâns prin platforma SeedBlink.