Mazda a raportat un volum de vânzări, în România, de 2.009 unități și și-a conservat astfel cota de piață de 2,5% din segmentul autoturismelor de import.
Mazda România, subsidiară a Mazda Austria, a livrat în 2020 un volum de 2.009 autoturisme, în scădere față de volumul livrat în 2019, dar într-un ritm rporporțional cu scăderea medie a pieței. Potrivit datelor din România, numărul de autoturisme Mazda înmatriculate s-a ridicat la 2.121 unități, scăderea fiind astfel de 23,6%, față de volumul de 2.776 din 2019, pe o piață care a scăzut cu 21,7%.
După cum anunță cei de la Mazda România, cel mai vândut model pe piața locală a fost micul SUV Mazda CX-30, cu 646 de unități,urmat de Mazda3, cu 616 unități, și Mazda CX-5, modelul care conducea până acum vânzările și care s-a vândut în 2020 în 494 de unități. Mazda MX-30, primul automobil electric al mărcii, a fost cumpărat de 53 de clienți.
CITEȘTE ȘI VIDEO Trei filme care definesc viitorul Dacia și noul Bigster Concept. Nou director de design al mărcii Dacia. „Cu această nouă mașină am încălcat câteva reguli!”„În contextul economic și sanitar dificil din 2020, am reușit să ne conservăm cota de piață de 2,5% în ceea ce privește înmatriculările autoturismelor de import. A fost un efort susținut al echipei Mazda România și al partenerilor noștri, ce a avut la bază modelele de generație nouă Mazda CX-30 și Mazda3. SUV-ul CX-30 a reușit să fie preferatul clienților și a acumulat o treime din totalul vânzărilor. Noul model complet electric, Mazda MX-30, ne-a depășit așteptările și a înregistrat 53 de unități vândute, deși livrările au început abia în ultimul trimestru al anului trecut”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.