Controale cel puțin o dată pe an la firme care vând produse montane. Dacă sunt găsite cu nereguli, nu mai vând 2 ani

Controale cel puțin o dată pe an la firme care vând produse montane. Dacă sunt găsite cu nereguli, nu mai vând 2 ani
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 15 mar 2017

Firmele care au obținut dreptul de a vinde alimente cu eticheta "produs montan" vor fi controlate cel puțin o dată pe an de către inspectorii direcțiilor agricole județene, iar, în cazul în care acest drept le este retras, nu vor mai putea depune acte pentru a obține o nouă autorizație decât după minimum 2 ani.

Firmele vor fi anunțate cu minimum 10 zile lucrătoare înainte de acest control, interval în care însă vor fi obligate să trimită actele solicitate, dar nu mai târziu de a 7-a zi.

Urmărește-ne și pe Google News

Odată ajunși la firmă, inspectorii vor avea drept de acces în secția de producție.

Rețeaua de restaurante Happy din Bulgaria își pregătește intrarea în București CITEȘTE ȘI Rețeaua de restaurante Happy din Bulgaria își pregătește intrarea în București

Noile reguli au fost aprobate de autorități și sunt valabile din această săptămână.

Prin "produs montan" se înțelege acea marfă agro-alimentară ale cărei materii prime, dar și furajele pentru animalele de fermă provin în principal din zone montane. În cazul produselor prelucrate, procesul trebuie să fie în zone montane.

viewscnt
Afla mai multe despre
firme
companii
retail
montan
produs
reguli