Telekom Romania Communications (fosta Romtelecom), Advalia Services, Carmedia Concept Group, Maran Csro și Valoris Center din Capitală, precum și Call&Call Holding Spa (Italia) și Network Contacts (Italia) au depus oferte pentru furnizarea de servicii de contact center către Enel Energie.
Contractul este estimat la 36,8 milioane de lei, fără TVA, pe o perioadă de 3 ani.
Cu 1,45 milioane de clienți, Enel este unul dintre cei mai mari distribuitori de energie electrică din România, acoperind Bucureștiul și județele Ilfov și Giurgiu prin Enel Muntenia Sud, Dobrogea prin Enel Dobrogea și Banatul prin Enel Banat.
Grupul italian a intrat pe piața energiei din România în 2005, când a cumpărat de la stat companiile de distribuție și furnizare a electricității Electrica Banat și Electrica Dobrogea, pentru care a plătit 127,4 milioane de euro. În 2008, Enel a preluat și Electrica Muntenia Sud, în schimbul a 432,9 milioane de euro.
Statul mai deține la Enel o participație reprezentând 36,997% din capitalul social, prin Societatea de Administrare a Participațiilor în Energie SA (SAPE), controlată integral de Ministerul Energiei.
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
8 noiembrie - Maraton Black Friday
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
28 noiembrie - Profit Financial.forum