Nu am reinventat roata, dar am dezvoltat un brand 100% românesc, cel al ceasurilor de mână personalizate cu ecran din lemn, iar modelul nostru de business se bazează pe un element fundamental: respectul față de client, au afirmat Iosif Harasemiuc și Rubén Perju, fondatorii firmei Noah Watch, premiați de Profit.ro pentru “Debut în antreprenoriat”.
"Suntem doi proaspăt antreprenori. Nu am reinventat roata, ceasuri există, ceasuri din lemn există, dar noi am venit cu un brand 100% românesc, care face ceasuri de mână personalizate și le ducem în clasa lux. Ne place foarte mult ceea ce facem, suntem o companie mică, dar dacă luați contact cu noi, vă îndrăgostiți de noi și nu mai scăpați. Punem accent pe oameni și îi iubim", a spus Iosif Harasemiuc.
El a exemplificat astfel respectul de care beneficiază clienții micii lor firme din Cluj-Napoca, comparativ cu alte situații, dintre care una a și indicat-o în București: "Chiar acum am ajuns cu un taxi și...nu's faine, adică...".
28 noiembrie - Profit Financial.forum
La rândul său, Rubén Perju a arătat că zilnic echipa Noah Watch dezvoltă noi prototipuri de ceas, la acest moment având peste 7.000 de variațiuni de modele, fiecare client putând să își creeze propriul ceas în funcție de propriul stil.
El a mulțumit inclusiv soției sale și soției partenerului său de afaceri, care "au suferit destul de mult în perioada în care ne băgam toți banii și am rămas cu chiria mult în urmă".
La foarte puțin timp după terminarea facultății, cei doi prieteni din copilărie au împrumutat bani de la familie și prieteni și, dintr-un mic atelier, au lansat pe piață primul ceas românesc de lux pentru mână, cu un ecran din lemn.
Aceasta, însă, după aproape 3 ani în care au efectuat sute de teste și au stricat zeci de ceasuri. Foarte rapid aveau să constate că, deși lucrau cu ceasul, nu au timp suficient pentru producție: într-o săptămână au făcut 25 de ceasuri și au dormit în total 8 ore.
Astăzi, afacerea lor este deja una de succes, iar ceasurile sunt trimise inclusiv către SUA, Marea Britanie și Dubai, tot profitul fiind reinvestit în producție, pentru dezvoltare.
Gala a fost organizată cu sprijinul Generali, Eximbank Romania, CicolataBelgiana.ro Leonidas, Banca Transilvania, OMV Petrom, Philip Morris și Vodafone, cărora le mulțumim pentru participare