Blue Point, furnizor local de servicii call center, a avut o cifră de afaceri estimată la 2,5 milioane de euro la finalul anului 2019, în creștere cu 16% față de anul anterior, în condiții de profitabilitate.
Blue Point a înregistrat creșteri pe toți indicatorii importanți de performanță, în condițiile în care a pornit la drum cu o investiție inițială de 40.000 de euro.
Creșterea a fost susținută de dezvoltarea și consolidarea parteneriatelor deja existente cu clienții din portofoliul companiei, iar cele mai solicitate servicii în 2019 au fost cele de telesales.
În ceea ce privește anul în curs, compania se concentrează pe securizarea business-ului.
„La fel ca întreg mediul de afaceri de la noi, focusul anul acesta este pe stabilizarea businessului. Cred că în general în piață nu se mai pune problema de creștere sau dezvoltare, cât de a face toate eforturile ca businessul să fie cât mai puțin afectat de criza pe care o traversăm. În orice caz, sunt optimistă – acum 13 ani, când am pornit, trebuia să explicăm întâi de ce externalizarea serviciilor de call-center este un pas foarte bun și eficient. Astăzi, avem de-a face cu o piață mult mai matură, în continuă dezvoltare și care înțelege mult mai ușor ce poate aduce colaborarea cu o companie ca a noastră”, a declarat Violeta Roșu, Managing Partner Blue Point.
În prezent, compania are 250 de angajați, împărțiți în 3 sedii: București, Slobozia și Buzău. Printre clienții Blue Point se numără companii din industrii precum bancară, FMCG, telecom, beauty, auto etc.