Producătorul de lactate artizanale Artesana, fondat în urmă cu peste un deceniu de soții Alina și Daniel Donici, finalizează anul 2024 cu o cifră de afaceri estimată la 10,6 milioane de euro, reprezentând o creștere de peste 41% față de anul precedent.
Leroy Merlin, retailer francez specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, a închiriat 8.800 de metri pătrați în cadrul CTPark Bucharest West, consolidându-și operațiunile logistice.
Producătorul de textile Braiconf Brăila, concentrat preponderent pe îmbrăcăminte pentru bărbați, relansează magazinul online și extinde portofoliul cu produse dedicate întregii familii și diferitelor segmente de piață, inclusiv femeilor.
General Motors retrage fondurile de la compania robotaxi Cruise pentru a se concentra pe propriile sisteme autonome și de conducere asistată.
Apple lansează trei noi posturi radio digitale, disponibile în cadrul serviciului de streaming muzical al companiei.
Gen Digital, proprietarul Norton și Avast, a convenit să cumpere firma fintech MoneyLion, într-o tranzacție în numerar evaluată la aproximativ 1 miliard de dolari, pentru a-și consolida ofertele de finanțare pentru consumatori, transmite Reuters.
Dorna Lactate, parte din grupul francez Lactalis, a pierdut definitiv în dosarul privind anularea unei amenzi aplicate de Consiliul Concurenței în aprilie 2023, în sumă de de 1,975 milioane de lei, cu argumentul că a refuzat să ofere acces la unele informații în timpul inspecțiilor inopinate derulate în cadrul investigației privind posibile înțelegeri de stabilire a prețurilor pe piața producției și comercializării de unt, conform datelor Profit.ro.
Perimetrul minier, situat în Munții Metaliferi, a fost scos la concesionare în ultima parte a anului trecut, alături de alte 19, după cum a relatat atunci Profit.ro.
Antreprenorul Ionuț Nedea, fondatorul Litoralulromanesc.ro, agenție de turism pe care a fondat-o în urmă cu mai bine de două decenii și din care și-a făcut exitul recent, într-o tranzacție evaluată la peste 21 de milioane de euro, spune, într-un interviu acordat Profit.ro, că singura șansa a României să fie competitivă din punct de vedere turistic este să facă incoming în toate sectoarele și în toate zonele, nu doar pe litoral.
Cum vor face față antreprenorii români într-o piață care este tot mai dominată de branduri internaționale, Cum s-a transformat consumatorul român în ultimul deceniu și cum va evolua pe mai departe, Ascensiunea ESG, Cât de verde poate deveni un retailer sunt doar o parte dintre temele care vor fi abordate la Maratonul de Retail si Retail Banking, programat să fie organizat de Profit.ro TV pe 12 decembrie.