FOTO Următoarea geantă de lux costă doar 99 de cenți. Este de la IKEA

FOTO Următoarea geantă de lux costă doar 99 de cenți. Este de la IKEA
scris ieri, 12:34

Sacul albastru iconic al IKEA, Frakta, a ajuns că concureze cu Birkin de la Hermès și geanta Chanel.

Într-o mișcare surprinzătoare, retailerul suedez aduce acum celebra sa geantă de 99 de cenți în lumina reflectoarelor la noul pop-up din Oxford Circus, Londra, relatează WWD.

Urmărește-ne și pe Google News

„Într-un omagiu jucăuș adus acestei locații emblematice, ne-am inspirat din lumea modei și am combinat-o cu principiile noastre de design democratic, astfel încât Frakta să fie descoperită într-un mod complet nou”, a declarat Matt Gould, managerul magazinului urban IKEA Londra.

Reacție fermă a Renault după ce a aflat că va deveni acționar la Honda CITEȘTE ȘI Reacție fermă a Renault după ce a aflat că va deveni acționar la Honda

Pop-up-ul, denumit „Hus of Frakta”, ironizează serviciile și marketingul exclusivist al mărcilor de lux. Vizitatorii pot personaliza gențile Frakta și pot explora o selecție de articole inspirate de nuanța cobalt distinctivă a sacului. Pop-up-ul va fi deschis până în martie 2025, când IKEA își va inaugura locația permanentă în fostul spațiu Topshop de pe Oxford Circus, arată G4Media.ro.

Transformarea sacului Frakta într-un „luxury bag” nu este atât de neașteptată. În 2017, Balenciaga a lansat un model similar cu Frakta, dar cu un preț impresionant de 2.145 de dolari.

IKEA a reacționat rapid, lansând o reclamă ironică despre cum să distingi originalul de replică.

FOTO Următoarea geantă de lux costă doar 99 de cenți. Este de la IKEA

„Unii designeri se inspiră din păsări și le brodează penele, dar eu mă uit la un breloc și creez o geantă din el”, a spus Demna, directorul de creație al Balenciaga, într-un interviu din 2019. „Dar nu este niciodată în competiție cu sursa originală, evident.”

El Salvador crește ritmul achizițiilor de bitcoin CITEȘTE ȘI El Salvador crește ritmul achizițiilor de bitcoin

Geanta Frakta a fost reinterpretată de-a lungul anilor de designeri precum Zandra Rhodes, Marimekko și Hay, dar și de magazinul parizian Colette.

În plus, IKEA a experimentat recent cu alte concepte inedite. La începutul acestui an, compania a deschis un pop-up în New York intitulat „Sleepeasy,” unde vizitatorii s-au relaxat pe paturile și șezlongurile brandului.

viewscnt
Afla mai multe despre
geantă de lux
ikea