Afacerile Smartree au crescut cu 35% în primul trimestru, companiile fiind tot mai interesate de optimizarea proceselor interne

Afacerile Smartree au crescut cu 35% în primul trimestru, companiile fiind tot mai interesate de optimizarea proceselor interne
scris 27 apr 2016

Smartree, una dintre cele mai importante companii de pe piața de externalizare a proceselor de HR, a înregistrat o cifră de afaceri de 2,6 milioane de euro în primul trimestru al anului, în creștere cu aproape 35% comparativ cu aceeași perioadă din 2015, în contextul cererii tot mai mari de soluții pentru optimizarea proceselor interne din partea companiilor locale.

Cele mai multe solicitări înregistrate de Smartree din partea clienților au fost pentru modulul MyStaff Time, o soluție software care eficientizează procesele de pontaj, și modulul MyStaff Expenses, care ajută la automatizarea gestiunii deconturilor.

Urmărește-ne și pe Google News

”Din ce în ce mai multe companii aleg să își externalizeze serviciile și procesele de lucru care necesită mult timp și resurse dedicate, cel mai căutat segment în acest sens fiind cel de salarizare”, subliniază Adrian Stanciu, CEO Smartree.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

De asemenea, pe fondul încercărilor tot mai intense în direcția atragerii și reținerii talentelor, a crescut și cererea de soluții care cresc rata de retenție a angajaților, cum sunt modulele My Staff Exit Interview și My StaffFlexible Benefits.

Fostul șef al SIVECO Romania, Irina Socol, a cedat acțiuni către 35 de angajați ai companiei CITEȘTE ȘI Fostul șef al SIVECO Romania, Irina Socol, a cedat acțiuni către 35 de angajați ai companiei

”Companiile s-au convins că una dintre cele mai bune metode preventive de retenție a angajaților este organizarea constantă a interviurilor de exit, în cazul celor care decid să își părăsească jobul. Monitorizarea acestui proces va ajuta la identificarea unor probleme care, de multe ori, nu pot fi observate la timp și care îi afectează în mod direct și pe angajații rămași în companie”, explică Adrian Stanciu.

În 2015, Smartree a înregistrat o cifră de afaceri de 9,6 milioane euro, cu 15% mai mult decât în 2014. Creșterea a fost susținută de atragerea de clienți noi din industrii precum pharma, servicii, producție, retail, agricultură, petrol și gaze.

Înființată în anul 2000, Smartree procesează 450.000 de angajați anual și are peste 150 de clienți, în majoritate companii multinaționale, dar și companii cu capital integral românesc.

viewscnt
Afla mai multe despre
smartree
afaceri
companii