Ungaria plasează sub supraveghere Lidl, din cauza sloganului „Campionul prețurilor mici”

Ungaria plasează sub supraveghere Lidl, din cauza sloganului „Campionul prețurilor mici”
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 8 iul 2024

Autoritatea de Concurență din Ungaria a plasat sub supraveghere filiala retailerului german Lidl, considerând că ar fi indus în eroare consumatorii cu afirmații nefondate. Lidl Ungaria reacționează și transmite că a acționat în conformitate cu legea.

Lidl operează circa 200 de magazine în Ungaria.

Urmărește-ne și pe Google News
FOTO Primăria Capitalei a cumpărat un bloc pentru locuințe sociale CITEȘTE ȘI FOTO Primăria Capitalei a cumpărat un bloc pentru locuințe sociale
Evenimente
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum
15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania

Autoritatea arată că lanțul de supermarketuri a folosit sloganul „Lidl: campionul prețurilor mici” în comunicările sale comerciale încă din noiembrie anul trecut, pe baza unei valori zilnice a coșului care a fost, probabil, compilată în mod arbitrar..

Acest lucru era probabil să transmită consumatorilor mesajul că gama sa de produse era, de fapt, cea mai ieftină în general, în comparație cu toate celelalte lanțuri de supermarketuri din Ungaria. 

VIDEO&FOTO Grupul austriac PORR a adus peste 500 de muncitori la tunelurile \ CITEȘTE ȘI VIDEO&FOTO Grupul austriac PORR a adus peste 500 de muncitori la tunelurile "Daniela și Alina", pentru muncă nonstop

Lidl arată însă că s-a bazat pe date din baza operată de autorități, disponibile pentru toată lumea, și că criteriile folosite pentru comparație sunt corecte, obiective și accesibile.

viewscnt
Afla mai multe despre
ungaria
lidl