Stefanini, prezent în România cu 1.500 de angajați, își reorganizează portofoliul și investește la nivel global 350 milioane euro în fuziuni, achiziții și AI

Povești cu Profit   
Stefanini, prezent în România cu 1.500 de angajați, își reorganizează portofoliul și investește la nivel global 350 milioane euro în fuziuni, achiziții și AI

Guilherme Stefanini

Stefanini Group, companie globală din domeniul tehnologiei care oferă soluții de inovare și transformare digitală, investește până în 2027, la nivel internațional, 350 de milioane de euro în fuziuni, achiziții și Inteligență Artificială. De-a lungul celor 37 de ani de la lansare, grupul Stefanini a realizat aproximativ 40 de achiziții la nivel global.

România este un centru tehnologic strategic pentru operațiunile companiei din Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA), având la nivel local 1.500 de angajați care livrează servicii de dezvoltare și întreținere de aplicații, securitate cibernetică, platformă M365, infrastructură cloud și suport tehnic la distanță.

Urmărește-ne și pe Google News
ULTIMA ORĂ Gigantul american Greenbrier închide fabrica din Arad CONFIRMARE CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Gigantul american Greenbrier închide fabrica din Arad CONFIRMARE
Evenimente

Prezent în 41 de țări, grupul a obținut anul trecut venituri globale 1,4 miliarde de dolari și intenționează să investească 350 milioane de dolari în fuziuni, achiziții și inteligență artificială până în 2027.

La nivel global, grupul se va concentra pe consolidarea poziției în domeniul serviciilor și dezvoltarea acestora cu ajutorul Inteligenței Artificiale. În acest sens, grupul și-a reorganizat portofoliul extins de servicii, complet îmbunătățit de Inteligența Artificială, în șapte divizii de business, și a reorganizat structura globală de marketing.

Obiectivul este ca astfel clienții Stefanini să perceapă compania ca un furnizor unic pentru îndeplinirea obiectivelor:

Casa Albă dă vina pe iPhone pentru Signalgate CITEȘTE ȘI Casa Albă dă vina pe iPhone pentru Signalgate

Astfel, cele șapte divizii de servicii și brandurile prin care sunt promovate acestea sunt:

1. Tehnologie prin brandul Stefanini Technology

2. Securitate cibernetică prin brandul Stefanini Cyber

3. Data & Analytics va avea două branduri: Stefanini Data & Analytics și Stefanini Woopi

4. Tehnologie financiară: Topaz, Orbitall și Saque e Pague

5. Operațiuni prin brandurile Stefanini Operations și Next

6. Producție și lanț de aprovizionare prin brandurile Stefanini IHM

7. Comerț și marketing prin brandurile Gauge și W3hau

„ În urma fuziunilor și achizițiilor realizate, ne-am mărit considerabil portofoliul. Prin urmare, a fost necesar să integrăm noile businessuri și să asigurăm o mai mare sinergie a brandului organizației pentru a face investițiile în promovare, marketing și comunicare mai eficiente”, a explicat Guilherme Stefanini, Chief Marketing Officer la nivel global al grupului Stefanini.

O nouă structură globală de marketing

Pentru a sprijini noua direcție a companiei, Stefanini Group anunță, de asemenea, o nouă structură de marketing sub conducerea lui Guilherme Stefanini, care a preluat funcția de CMO global în mai 2024.

Cum folosești mesajele vocale WhatsApp convingătoare pentru a umaniza brandul CITEȘTE ȘI Cum folosești mesajele vocale WhatsApp convingătoare pentru a umaniza brandul

Acesta a lucrat la reorganizarea echipei într-o divizie globală de marketing cu peste 100 de persoane.

Astfel, zona de social media, conținut și website va fi condusă de Rafael Macedo, vicepreședinte global al operațiunilor de marketing. Cu o experiență de peste 21 de ani, Macedo a deținut anterior funcția de CEO al W3haus, agenția de creație a grupului Stefanini.

„Noua structură globală ne va sprijini sa evoluăm în ceea ce privește integrarea livrărilor și a comunicării”, explică Rafael Macedo, vicepreședinte global al operațiunilor de marketing.

Pe de altă parte, zona de branding aflată în noua divizie de Global Brand Management, este condusă de Bibiana Lopez, care are misiunea de a crește notorietatea grupului Stefanini.

De asemenea, Tania Herrezeel, fost director de marketing al Stefanini pentru zona Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA), deține din acest an funcția de director de marketing pentru emisfera nordică.

viewscnt
Afla mai multe despre
stefanini
inteligență artificială