Cel mai mare retailer online din România semnalează comenzi importante. Între achizițiile speciale: 19 mașini și 53 de tone de carne de porc
Peste 647.000 de clienți au comandat 3,2 milioane de produse în valoare totală de 896 milioane de lei, în creștere de 22% față de anul trecut, cu mult peste estimările inițiale, anunță retailerul eMAG, la finalul celei de-a 14-a ediție de Black Friday. ”A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2 milioane de produse în valoare totală de 896 milioane de lei, în creștere de 22% față de anul trecut, cu mult peste estimările inițiale. Cei 13.200 de selleri din Marketplace, care au avut oferte în eveniment, au înregistrat vânzări cu 30% mai mari față de ediția de anul trecut. În această zi a fost atins și un nou record al clienților care au activ un abonament Genius, cu livrări nelimitate gratuite și oferte exclusive, care a ajuns la un milion de utilizatori în România”, arată raportul companiei, preluat de News.ro.
Clienții care au plasat cele mai mari comenzi ca valoare sunt din București, urmați de cei din Constanța, Dolj, Bihor și Giurgiu. ”Diversitatea mare de oferte a menținut interesul crescut al clienților pentru cumpărături pe parcursul întregii zile. Rezultatele acestei ediții confirmă tendințele identificate în studiile recente, care arată că tot mai mulți consumatori își pregătesc bugete mai mari și chiar amână unele achiziții pentru Black Friday pentru a beneficia de cele mai bune oferte din an atât pentru bunuri de folosință îndelungată, cât și pentru bunuri necesare zi cu zi”, anunță compania.
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro Orașul meu
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Printre produsele speciale comandate anul acesta s-au numărat 2.500 de nopți de cazare, 4.000 vouchere de bilete de avion, 19 automobile, dar și 53 de tone de carne de porc și 2.300 de servicii de sănătate. „Black Friday este un moment foarte așteptat de români, iar rezultatele din acest an confirmă acest lucru. Clienții se pregătesc din timp, își planifică cumpărăturile și aleg cele mai bune oferte în momentul în care iau decizia de achiziție. Implicarea activă a comercianților din Marketplace, care au adus un număr mai mare de oferte la cele mai bune prețuri din an și opțiunile flexibile de plată și livrare au răspuns nevoilor oamenilor și au menținut interesul la cote ridicate până târziu în noapte”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.
Peste 38% dintre clienții care au comandat de Black Friday au avut un abonament Genius, cu livrare gratuită și oferte exclusive. Ei au pus în coș, în medie, 6,3 produse din mai multe categorii, de la electrocasnice mici, produse pentru casă, mobilă, produse cosmetice la hrană pentru animale. 73,35% dintre comenzi au fost achitate cu cardul online, confirmând încă o dată preferința pentru metode de plată simple și sigure.
Aproape 81% dintre comenzi au fost plasate la locker în localitățile în care serviciul este disponibil. Înființată în 2001, eMAG este un jucător al pieței de comerț online care s-a dezvoltat în România, Ungaria și Bulgaria.