Black Friday la eMAG, cel mai mare retaileri online local, va fi pe 8 noiembrie, ceea ce este un record, fiindcă ziua de reduceri nu a fost niciodată așa de devreme în istoria ei românească.
Anul trecut a fost pe 10 noiembrie, iar primul Black Friday a fost în 2011, pe data de 25 noiembrie, arată Hotnews.
24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a. Parteneri: ACUE, ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed, eMag
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: ACUE, Electrica Furnizare, Raiffeisen Bank, Transgaz
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania
Anul trecut, Black Friday a început la eMAG la ora 7.15, în timp ce în 2022 startul a fost dat la 7.20, iar în 2021, cu cinci minute mai târziu (7.25).
Black Friday este în România „sinonim” cu eMAG și creșterile eMAG reflectă creșterea generală a fenomenului. În 2011 eMAG vindea de 8 milioane euro, în 2013 de 23 milioane euro, în 2016 de 300 milioane lei, iar în 2022, de 644 milioane lei.
Anul trecut eMAG a vândut de 731 milioane lei în cele aproape 17 ore de Black Friday. În medie, un client a pus 4,8 produse în coș. La clienții Genius media a fost de 6,6 produse.
Black Friday a durat la eMAG aproape 17 ore. Valoarea medie a comenzii/client a fost de 1.367 lei, în timp ce la clienții Genius media a fost 1.400 lei/comandă.
Anul trecut aproximativ 600.000 de clienți au comandat de pe eMAG.