growdash, platformă de business intelligence (BI) dedicată industriei restaurantelor, intră pe piața din România, una dintre cele mai dinamice piețe HoReCa, cu o valoare estimată de peste 1,2 miliarde de euro anual.
Platforma integrează datele din diverse canale de vânzare, precum Glovo, Bolt și Tazz.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cu o prezență în Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudită și Kuweit, growdash a ales strategic România pentru prima extindere în Europa Centrală și de Est.
„Obiectivul nostru cu growdash este să revoluționăm modul în care funcționează restaurantele. România, cu un ritm rapid de digitalizare și un sector de livrări în expansiune, reprezintă o piață strategică în care ne dorim să avem un impact real” a declarat Fadi Draghici, General Manager growdash pentru Europa Centrală și de Est
growdash, cu sediul în Dubai și filială în Antalya (Turcia), a fost fondată în 2022 de Sean Trevaskis și Enver Sorkun, care au activat anterior la Talabat și Deliveroo.
O rundă de finanțare în valoare de 1,8 milioane de dolari, obținută în 2024 de la investitori cheie precum Oryx Fund, Oraseya Capital și Hub71, susține extinderea growdash în Europa Centrală și de Est, cu România în prim-plan.