Banca Națională a Ungariei a analizat câți bani duc maghiarii în străinătate, se arată într-un articol hvg.hu, preluat de G4Food.
Guvernul anunță din ce în ce mai des acest lucru: magazinele maghiare o duc mai rău pentru că oamenii își cheltuiesc o mare parte din bani în magazinele online străine, iar mulți oameni fac oricum cumpărături în străinătate.
30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed, eMag
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: ACUE, Black Sea Oil &Gas, D&B David și Baias, Electrica Furnizare, eon, Premier Energy, Raiffeisen Bank, Transgaz
15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum - Crizele sanitare și reziliența sistemului medical românesc - Ediția a XIV-a. Parteneri: Bristol Myers Squibb, Crisia Farm, UCB
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: ARB, BCR, BRD, Garanti BBVA
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank
În ultimul său Raport privind inflația, Magyar Nemzeti Bank (MNB) a analizat aceste afirmații.
În ceea ce privește achizițiile online, conform datelor privind rulajul cardurilor bancare maghiare, ungurii au cheltuit aproape de trei ori mai mulți bani în 2023 la actori înregistrați în străinătate (de obicei magazine online) decât în 2019, rulajul crescând de la 700 de miliarde HUF la 1.900 de miliarde HUF.