Gigantul american Estée Lauder deschide în România primul centru de tehnologie digitală dintr-un plan global. Va fi „un epicentru pentru talentul tehnologic de vârf.” Profit.ro a anunțat în vară că și gigantul Ford vrea centru în România

Gigantul american Estée Lauder deschide în România primul centru de tehnologie digitală dintr-un plan global. Va fi „un epicentru pentru talentul tehnologic de vârf.” Profit.ro a anunțat în vară că și gigantul Ford vrea centru în România
scris 16 nov 2021

Gigantul amercian din industria cosmeticelor de lux Estée Lauder va deschide o serie de noi Centre de tehnologie digitală, la nivel global, primul urmând să fie deschis la București.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

 

Urmărește-ne și pe Google News

În luna iunie, Profit.ro a anunțat în exclusivitate că și gigantul american Ford intenționează să își deschidă în București un centru de servicii care să deservească Europa, motiv pentru care caută să închirieze birouri cu o suprafață de circa 10.000 de metri pătrați, în care ar putea lucra circa 700 de angajați.

Deschiderea centrului Estée Lauder din România va marca expansiunea globală a conceptului care a început odată cu deschiderea primului Centru Tehnologic Digital Estée Lauder în Long Island City, în 2018, a anunțat compania.

Americanii spun că au selectat Bucureștiul în mod strategic, ca „un epicentru pentru talentul tehnologic de vârf”. Centrul va asigura suport pentru analiza datelor, soluții omni-retail, tehnologie cloud și automatizare inteligentă.

Cum îți aduci afacerea în online CITEȘTE ȘI Cum îți aduci afacerea în online

La acest moment, Estée Lauder are peste 500 de experți IT, în 32 de țări.

Estée Lauder România distribuie prin rețele precum Sephora, Douglas, Kendra sau Marionnaud și prin magazine sub brandurile MAC și Bobbi Brown. De asemenea, produsele companiei sunt vândute în magazine independente de profil, precum și prin saloane de înfrumusețare.

Securizarea muncii de la distanță CITEȘTE ȘI Securizarea muncii de la distanță

La începutul anului, Estée Lauder a plătit 1 miliard de dolari pentru a prelua controlul asupra proprietarului mărcii de cosmetice The Ordinary, compania canadiană DECIEM Beauty Group.

Anul trecut, Estée Lauder a avut în România afaceri de 68,2 milioane lei și un profit net de 4,7 milioane lei, cu peste 170 de angajați.

La nivel global, grupul Estée Lauder are venituri anuale de peste 14 miliarde de dolari și zeci de branduri vândute în 150 de țări.

viewscnt
Afla mai multe despre
estee lauder
gdpr
date
anspdcp