Gigantul amercian din industria cosmeticelor de lux Estée Lauder va deschide o serie de noi Centre de tehnologie digitală, la nivel global, primul urmând să fie deschis la București.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Deschiderea centrului Estée Lauder din România va marca expansiunea globală a conceptului care a început odată cu deschiderea primului Centru Tehnologic Digital Estée Lauder în Long Island City, în 2018, a anunțat compania.
Americanii spun că au selectat Bucureștiul în mod strategic, ca „un epicentru pentru talentul tehnologic de vârf”. Centrul va asigura suport pentru analiza datelor, soluții omni-retail, tehnologie cloud și automatizare inteligentă.
La acest moment, Estée Lauder are peste 500 de experți IT, în 32 de țări.
Estée Lauder România distribuie prin rețele precum Sephora, Douglas, Kendra sau Marionnaud și prin magazine sub brandurile MAC și Bobbi Brown. De asemenea, produsele companiei sunt vândute în magazine independente de profil, precum și prin saloane de înfrumusețare.
CITEȘTE ȘI Securizarea muncii de la distanțăAnul trecut, Estée Lauder a avut în România afaceri de 68,2 milioane lei și un profit net de 4,7 milioane lei, cu peste 170 de angajați.
La nivel global, grupul Estée Lauder are venituri anuale de peste 14 miliarde de dolari și zeci de branduri vândute în 150 de țări.