Sellpy, magazin online de haine și accesorii second-hand, controlat de retailerul suedez H&M, se extinde pe 20 de noi piețe, inclusiv România, confirmând informațiile anunțate anterior de Profit.ro.
Compania va deschide la Arad un depozit de 6.000 mp, planificat să devină operațional în trimestrul al doilea din 2025 și care va crea peste 300 de locuri de muncă.
Acesta este primul depozit deschis de companie în România.
Sellpy este deja activ în Suedia, Austria, Olanda și Germania, având operațiuni în 24 de țări.
Sellpy este un startup de origine suedeză, la care H&M deține o participație de circa 70%.
CITEȘTE ȘI FOTO Mega Image a finalizat preluarea Profi. Efect - ar urma să devină liderul pieței de retail românești, cu o formidabilă forță în negocieri. Cine vrea să preia magazinele Profi pe care Mega Image trebuie să le cedezeStartup-ul se ocupă de întreg procesul de recomercializare a hainelor vechi, inclusiv colectarea produsele de la locuința vânzărilor, promovarea produselor și livrarea către noul proprie.
H&M a intrat în acționariatul Sellpy în 2015 și a investit, de atunci, peste 20 de milioane de euro în acest startup. Segmentul produselor second-hand înregistrează una dintre cele mai rapide creșteri din industria modei.
CITEȘTE ȘI FOTO SURPRIZĂ Frații Pavăl, proprietarii Dedeman, intră pe o nouă piață cu o investiție de amploareH&M a avut dificultăți să-și sporească profitabilitatea în ultimele luni, din cauza vremii mai reci, costurilor de trai mai ridicate și încetinirii cheltuielilor post-pandemie, care împiedică atât vânzările cu amănuntul de haine de stradă, cât și cele de lux.
Retailerul se confruntă, de asemenea, cu o concurență acerbă din partea proprietarului Zara, Inditex, și a retailerului de fast fashion Shein.