Rețeaua de retail La Cocoș atenționează asupra unei tentative de înșelăciune lansate pe rețelele de socializare în numele companiei, sub forma unei false oferte, în legătură cu care va sesiza autoritățile cerând stoparea acestor tentative de fraudă, identificarea autorilor și tragerea lor la răspundere.
“Am descoperit aceste pagini în cursul zilei de 5 noiembrie. Scopul acestor pagini create este o tentativă de fraudă sau fishing. (…) Atragem atenția că această campanie nu aparține companiei Supermarket La Cocoș și facem apel la utilizatori să nu participe la astfel de concursuri false și să nu acceseze aceste link-uri”, spun reprezentanții rețelei.
“Oferta”, promovată cu mesajul ”Alege luna ta de naștere și vei primi cadouri în funcție de luna ta de naștere. Fă-o cu încredere”, folosește ilegal numele și logo-ul Supermarket La Cocoș, pentru a inducere în eroare publicul.
“Supermarket La Cocoș va sesiza autoritățile competente pentru stoparea acestor tentative de fraudă, identificarea autorilor și tragerea acestora la răspundere. Compania recomandă clienților să acceseze doar link-urile publicate pe conturile oficiale de Facebook https://www.facebook.com/@supermarketcocos/?locale=ro_RO, https://www.facebook.com/lacocosvitantis?locale=ro_RO, respectiv https://www.facebook.com/profile.php?id=61566454856436”, mai spun reprezentații companiei.
Rețeaua locală de retail La Cocoș a avut în 2023 afaceri de 974,3 milioane lei, de la 713,5 milioane lei în 2022, și un profit net de 19,2 milioane lei, de la 20,4 milioane lei în anul precedent. Numărul de angajați a urcat la 615, de la 536 persoane.
În primăvară, La Cocoș a anunțat că se extinde și în Brașov, cu al 4-lea hipermarket din țară.