După ce s-a umplut de reclame, cea mai importantă platformă video online va încerca să aducă optimizări care să reducă întreruperile nepotrivite.
YouTube a anunțat că lucrează la optimizarea reclamelor mid-roll - care apar pe parcursul clipurilor video - cu scopul de a îmbunătăți experiența utilizatorilor și a crește veniturile creatorilor de conținut.
Aceștia din urmă au constat pe propriul portofel că reclamele care întrerup vizionarea în momente nepotrivite îndepărtează spectatorii și, automat, reduc câștigurile.
13 martie - Maraton Securitate energetică
25 martie - Eveniment Profit.ro IMM - Micii antreprenori, prinși în mijlocul tensiunilor economice și sociale
3 aprilie - Eveniment Profit Health.forum - Sănătate nouă

În consecință, din 12 mai, în loc să întrerupă filmarea când se spune sau realizează ceva important, YouTube va face pauzele de publicitate în momente care vor deranja mai puțin.
Conform companiei, reclamele din timpul filmărilor vor fi introduse mai natural, în momente de pauză ale vorbitorului sau tranziții pe filmare.
Astfel, speră YouTube, spectatorii vor fi mai puțin deranjați și mai puțin tentați să renunțe la vizionare, iar veniturile creatorilor să nu mai aibă de suferit din această cauză.
Creatorii pot alege să folosească sau nu noul sistem automatizat, însă YouTube recomandă activarea acestuia, pentru venituri mai mari.