La doar câteva zile după ce a anunțat că testează liste personalizate de conținut, Meta a început deja să implementeze noua funcționalitate în cadrul platformei Threads.
Threads, cea mai nouă rețea socială Meta, oferă deja una dintre funcțiile care au avut o contribuție importantă la succesul Twitter/X: listele personalizate de conținut.
Utilizatorii pot crea astfel de liste pe bază de subiecte - de exemplu, poate fi creată o listă pentru știri, unde să fie adăugate topicuri și profiluri care postează cele mai noi știri.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Crearea listelor se poate face în mai multe feluri, cel mai facil fiind ținerea apăsată a degetului pe una cele două liste predefinite (For You sau Following) și alegerea opțiunii „Create new feed”.
În listele create astfel pot fi adăugate atât topicuri, care pot fi localizate folosind funcția de căutare, cât și profiluri. În ambele cazuri, funcția de adăugare poate fi găsită în meniul contextual afișat în urma apăsării butonului ce are ca simbol trei puncte.
Ce nu există deocamdată, probabil din cauza lansării grăbite a noii facilități, este o opțiune prin care să fie gestionată vizibilitatea listelor și prin care utilizatorul să poată alege dacă o lista este privată sau poate fi vizualizată și de alte persoane.
Chiar și așa, noua funcție va avea rolul de a crește și mai mult funcționalitatea unei platforme care s-a dovedit deja a fi un rival redutabil pentru X, o platformă care se apropie de 300 de milioane de utilizatori deși a fost lansată abia anul trecut.