Apple lucrează la o subscripție pentru iPhone, ca alternativă la vânzarea cu preț unic a acestuia, însă, dificultățile tehnice au făcut ca lansarea serviciului să fie amânată deja de mai multe ori.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
În prezent, Apple lucrează la patru proiecte de fintech - Apple Card Savings Account (cont de economii cu cardul Apple) și Apple Pay Later (plata ulterioară pentru achiziții), care au fost deja anunțate, și Apple Pay Monthly Installments (pentru achiziții în rate) respectiv un serviciu prin care iPhone poate fi achiziționat ca subscripție în locul plății unui preț fix, susțin cei de la Bloomberg.
Acesta din urmă este afectat în mod special de dificultăți tehnice, motiv pentru care încă nu a fost lansat. Inițial, se vorbea despre o lansare a acestuia în 2021, iar apoi de o amânare pentru 2022, care nici ea nu a avut loc.
În ciuda problemelor, Apple nu a renunțat subscripția pentru smartphone-urile sale, ci lucrează în continuare la acest proiect.
Spre deosebire de Apple Pay Monthly Installments, care presupune simpla eșalonare a prețului într-un număr egal de rate lunare, abonamentul ar trebui să funcționeze la fel ca subscipțiile de la aplicații - utilizatorul poate folosi telefonul câtă vreme plătește abonamentul.
Toate proiectele financiare ale companiei vor avea la bază o platformă proprie, numită intern Project Breakout, prin care Apple vrea să ofere în mod independent produse financiare, fără să depindă de diverși parteneri.
Între timp, în martie sau aprilie, Apple este așteptată să lanseze serviciul Apple Pay Later.