După ce au fost livrate 39,6 milioane de tablete în al treilea trimestru al anului, această piață a înregistrat o creștere de 20,4%.
Apple a rămas liderul detașat al pieței tabletelor, după ce a livrat 12,6 milioane de unități, dar cota sa de piață a scăzut la 37% în urmă cu an la 31%.
Cu 7,1 milioane de unități, Samsung își păstrează locul doi dar și el pierde ușor din cota de piață care acum este de 17,9%.
CITEȘTE ȘI OnePlus 13, lansat cu noul chipset Snapdragon 8 ElitePrimii doi producători au scăzut pe fondul creșterii de care s-au bucurat Amazon și Huawei. Cota Amazon a crescut de la 6,6% în urmă cu un an la 11,6% pe seama ofertelor de Prime Day.
Huawei, de cealaltă parte, a crescut în ultimul an de la 6,9% la 8,2%, bazându-și revenirea pe creșterea vânzărilor din China.
În fine, pe locul cinci în topul producătorilor de tablete se situează Lenovo, care a livrat 3 milioane de tablete și deține 7,6% din piață.