Deși este încă departe de a deveni mainstream, piața smartphone-urilor pliabile, dominată, încă, de Samsung, se confruntă cu prima scădere trimestrială.
Livrările smartphone-urilor pliabile au scăzut în al treilea trimestru al acestui an cu un procent, conform estimărilor realizate de IDC, ceea ce reprezintă prima scădere de când este analizată această piață.
Vinovat pentru această scădere pare să fie chiar liderul pieței. Pe fondul vânzărilor slabe ale noii sale serii, Samsung a livrat cu 21% mai puține smartphone-uri pliabile decât în urmă cu an.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Compania coreeană rămâne liderul pieței, grație avansului mare pe care-l avea, însă cota de piață a acesteia scade de la 70% la 56%, în condițiile în care Apple încă nu a intrat pe această piață.
Spre deosebire de Samsung, ceilalți producători din top 5 se bucură de creșteri semnificative - Huawei crește cu 23%, în vreme ce Honor, Motorola și Xiaomi au creșteri masive, de 121%, 164%, respectiv 185%.
Dacă scăderea Samsung poate fi o chestiune pe care producătorul coreean să o regleze rapid, cum a fost în trecut și cazul flagship-urilor Galaxy, ușoara scădere a pieței ar putea indica faptul că este cazul ca prețurile de vânzare ale acestor dispozitive să scadă.