Netflix „ajustează”, din nou, prețurile, după ce a trecut de 300 de milioane de utilizatori

Netflix „ajustează”, din nou, prețurile, după ce a trecut de 300 de milioane de utilizatori
scris astăzi, 08:12

Netflix a încheiat anul trecut cu 301,63 de milioane de utilizatori la nivel global, două ce a atras 18,91 milioane de noi abonați în ultimul trimestru.

Cifrele Netflix au fost mult peste așteptările analiștilor, care vedeau o creștere cu puțin peste 9 milioane de abonați. Față de anul trecut, creșterea reprezintă 15,9%.

Urmărește-ne și pe Google News

În ultimul trimestru al anului trecut, compania a avut venituri de 10,2 miliarde de dolari, în creștere cu 16% față de aceeași perioadă din 2023.

Trump amână blocarea TikTok CITEȘTE ȘI Trump amână blocarea TikTok

Pe baza acestor rezultate, Netflix anunță o nouă scumpire a abonamentelor vândute în Statele Unite, Canada, Argentina și Portugalia.

Versiunea cu reclame va costa 8 dolari pe lună, în loc de 7 dolari pe lună. Abonamentul standard fără reclame va costa 18 dolari pe lună, de la 15,5 dolari pe lună, în vreme ce abonamentul premium se scumpește de la 23 la 25 de dolari pe lună.

Ca de obicei, compania justifică scumpirea prin investițiile pe care le face în conținut și nu exclude alte majorări de prețuri: „Pe măsură ce continuăm să investim în conținut și să oferim mai multă valoare abonaților noștri, le vom cere ocazional acestora să plătească puțin mai mult”.

Chiar și cu peste 300 de milioane de abonați, încurajați de performanța ultimului trimestru, executivii companiei consideră că Netflix poate crește și mai mult.

viewscnt
Afla mai multe despre
netflix
streaming
scumpiri