Garanti BBVA România introduce GIA, primul finfluencer AI din țară.
Lansată inițial în iunie 2024 ca chatbot dedicat îmbunătățirii experienței clienților, GIA a evoluat datorită tehnologiei avansate AI, devenind „vocea și chipul digital” al brandului, prezentă acum pe website-ul băncii și pe toate canalele sale de social media, arată banca.
Aceasta le oferă utilizatorilor un spațiu unde pot discuta, adresa întrebări și împărtăși perspective financiare. GIA oferă o combinație de știri din lumea digitală, informații despre produsele și serviciile băncii, precum și subiecte esențiale de educație financiară și siguranță digitală.

„Prin această inițiativă, venim cu o abordare inovatoare în comunicarea digitală. Fiind primul influencer specializat în finanțe, realizat cu AI, GIA este mai mult decât un simplu asistent virtual – este o voce digitală prietenoasă, conectată la nevoile și așteptările publicului nostru”, a declarat Tolga Banyocu, Director General Adjunct, Aria Soluții Clienți, Garanti BBVA.
În ultimele luni, GIA a dobândit noi funcționalități. Acum poate calcula sumele de plată pentru creditele de nevoi personale în funcție de cerințele specifice ale fiecărui client, poate ghida utilizatorii către sucursalele Garanti BBVA și poate oferi informații detaliate despre produse și servicii, inclusiv credite, conturi și alte soluții financiare.
GIA rămâne accesibilă de pe orice dispozitiv – smartphone, tabletă și desktop – atât în limba română, cât și în engleză.

Banca Garanti BBVA face parte din Grupul Garanti BBVA România, alături de Garanti BBVA Leasing și Garanti BBVA Fleet Management.
Garanti BBVA România este deținută de Garanti BBVA, a doua bancă privată din Turcia, din punct de vedere al activelor, având ca acționar majoritar grupul financiar spaniol Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA).