Creșterea portofoliului cu peste 10% în acest an va majora veniturile Euroweb România cu aproximativ 5%, după ce în 2014, față de anul precedent, afacerile au scăzut peste 7%, la 39 milioane de lei.
“Am atras peste 100 de clienți noi de la începutul anului și până în prezent. Astfel, am reușit să creștem numărul de clienți cu peste 10% în acest an, depășind 1.100”, a declarat directorul general al Euroweb România, Nazmi Çağlar Bölük, într-un comunicat remis Profit.ro.
Operatorul telecom nu precizează în comunicat veniturile consemnate în 2014 și estimate în acest an.
Majorarea veniturilor și îmbunătățirea procesului de eficientizare a companiei din punct de vedere operațional a generat un avans cu 10% a profitului operațional înaintea dobânzilor, taxelor și amortizărilor (EBITDA).
Conform Ministerului Finanțelor, operatorul a înregistrat pierderi în perioada 2011 – 2014, care, cumulat, au atins 11,4 milioane de lei.
Serviciile de voce și date au reprezentat principalele motoare de creștere ale veniturilor Euroweb în acest an, se mai spune în comunicat.
“Creșterea pieței de telecomunicații din România este de aproximativ 2%, în timp ce piața de IT crește cu 15 – 20%. Tocmai această dinamică determină și o schimbare în prioritățile noastre. Astfel, ne vom concentra în perioada următoare pe oferirea de servicii și soluții IT de business pentru companii, în zone precum cloud, centre de date și securitate, ca rezultat a două parteneriate importante care vor fi anunțate la începutul anului viitor. De asemenea, luăm în calcul lansarea de bundle-uri de produse și servicii noi”, a spus Bölük.
Pentru 2016, Euroweb estimează o rată de creștere similară celei din 2015, pe fondul investițiilor companiilor medii și mari, care au nevoie de soluții tot mai complexe și de un partener stabil și de încredere.
De asemenea, operatorul ia în calcul și extinderea numărului de parteneri și a canalelor de vânzări indirecte, pe măsură ce va adăuga în portofoliu noi produse și servicii.
Euroweb România este un important jucător local pe piața de telecomunicații și este specializată în furnizarea de soluții de business IT&C dedicate segmentului B2B.
Compania are 80 de angajați și dispune de centre operaționale în București, Timișoara, Cluj-Napoca și Iași, care deservesc peste 1.100 de clienți din segmente precum: financiar-bancar, servicii, producție și telecomunicații.
Operatorul român este controlat de TT International Holdings BV, parte a grupului Turk Telekom.