Compania americană Dell a anunțat în prima zi a celui mai mare târg de produse electronic CES 2025 că va renunța la brandurile folosite până acum pentru PC-uri în favoarea unor nume mai simple.
Astfel, XPS, Inspiron și Latitude vor deveni istorie, compania considerând că ar fi benefice niște branduri mai simple, precum cele folosite de Apple.
Și, la fel ca Apple, PC-urile Dell vor fi etichetate, simplu, Dell, Dell Pro și Dell Pro Max, la fel ca modelele de iPhone și cu aceeași semnificație în ceea ce privește performanța și prețul.
CITEȘTE ȘI CES 2025: Samsung anunță mai multe funcții de AI pentru televizoarePC-urile pentru consumatorii simplii se vor numi Dell, cele pentru clienții de business vor purta eticheta Dell Pro, iar sub brandul Dell Pro Max vor fi comercializate cele mai puternice stații de lucru.
Fiecare din cele trei branduri va avea trei subramuri: Premium, Plus și Base. Astfel, cel mai performant produs al companiei ar trebui să fie comercializat drept un Dell Pro Max Premium.
Dell marchează schimbarea de branduri cu două noi laptopuri, Dell Pro Premium 13 și Dell Pro Premium 14, care promit un spor de performanță grafică de până la 82% și o autonomie de până la 21 de ore.
Pentru consumatorii obișnuiți, compania lansează Dell 14 și Dell 16 Plus, care vor fi lansate în februarie și vor costa de la 1.000 de dolari.