Apple: Conversațiile cu Siri nu sunt folosite pentru publicitate

Apple: Conversațiile cu Siri nu sunt folosite pentru publicitate
scris astăzi, 10:47

Apple s-a văzut nevoită să iasă cu o comunicare pentru a adresă o informație pe care o consideră falsă, ce s-a răspândit în mediul online în ultimele săptămâni.

Întreaga controversă a pornit de la un proces, legat de modul în care compania procesa conversațiile utilizatorilor cu Siri, pentru încheierea căruia a plătit 95 de milioane de dolari.

Urmărește-ne și pe Google News

În urmă cu mai mulți ani, Apple, la fel ca Amazon și Google, procesa manual conversațiile utilizatorilor - acestea erau auzite de contractori și folosite pentru îmbunătățirea asistenților digitali.

Apple, forțată să aducă modificări notificărilor de iPhone generate de AI CITEȘTE ȘI Apple, forțată să aducă modificări notificărilor de iPhone generate de AI

Cele trei companii au fost acuzate că făceau acest lucru fără acordul utilizatorilor și au schimbat politica între timp. Asta, însă, nu le-a scutit de răspunderea juridică.

Încheierea procesului a adus din nou în discuție modul în care sunt folosite datele personale, existând numeroase voci care au acuzat compania că a folosit datele pentru targetarea mai eficientă cu reclame.

„Apple nu a folosit niciodată datele Siri pentru a construi profiluri de marketing, nu le-a făcut niciodată disponibile pentru publicitate și nu le-a vândut nimănui în niciun scop. Dezvoltăm în mod constant tehnologii pentru a face Siri și mai privat și vom continua să facem acest lucru” se arată în comunicatul emis de compania americană.

Parte a marketingului Apple se bazează pe protejarea intimității utilizatorilor, ca modalitate de diferențiere față de Google și alți producători. Pe de altă parte, Apple vinde publicitate în mai multe produse, inclusiv în App Store și Apple News.

viewscnt
Afla mai multe despre
apple
siri
publicitate
intimitate