JPMorgan discută cu Apple pentru a prelua programul său de carduri de credit, de la Goldman Sachs

JPMorgan discută cu Apple pentru a prelua programul său de carduri de credit, de la Goldman Sachs
Profit.ro
Profit.ro
scris ieri, 15:19

JPMorgan Chase discută cu Apple despre preluarea programului de carduri de credit al gigantului tehnologic de la Goldman Sachs, potrivit publicației Wall Street Journal.

Discuțiile au început la începutul acestui an și au avansat în ultimele săptămâni, dar ar putea dura mai multe luni înainte de a ajunge la o înțelegere, se arată în articolul care citează oameni familiarizați cu problema, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Donald Trump își lansează World Liberty Financial, o platformă de criptomenede misterioasă CITEȘTE ȘI Donald Trump își lansează World Liberty Financial, o platformă de criptomenede misterioasă
Evenimente

24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a. Parteneri: ACUE, ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed, eMag
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: ACUE, Electrica Furnizare, Raiffeisen Bank
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania

Detaliile cheie, inclusiv prețul, sunt încă de negociat.

Goldman Sachs a refuzat să comenteze, în timp ce JPMorgan și Apple nu au răspuns imediat solicitărilor Reuters de comentarii.

Goldman Sachs și Apple au renunțat anul trecut la parteneriatul lor, care includea carduri de credit și conturi de economii.

Gigantul de pe Wall Street se confruntă cu o ieșire costisitoare din parteneriat, care este considerată de alte bănci ca fiind prea riscantă și neprofitabilă, au declarat surse pentru Reuters, în decembrie anul trecut.

După ce incursiunea sa în sectorul bancar de consum a eșuat, Goldman s-a reorientat pe pilonii tradiționali - banca de investiții și tranzacționare.

Afacerea de consum pe care CEO-ul David Solomon a susținut-o a pierdut miliarde de dolari. Cardul, lansat în 2019, a fost unul dintre semnele distinctive ale strategiei de consumer banking a lui Solomon.

Dar titanul de pe Wall Street, care se ocupă de obicei cu clienți bogați, avea puțină experiență cu clienții mai puțin înstăriți, au spus analiștii.

Prețurile la electricitate în sudul Europei sunt de până la cinci ori mai ridicate decât cele din țările scandinave CITEȘTE ȘI Prețurile la electricitate în sudul Europei sunt de până la cinci ori mai ridicate decât cele din țările scandinave

Cele două companii au acordat carduri clienților cu scoruri de credit mai mici, în încercarea de a crește veniturile, a declarat o sursă pentru Reuters anul trecut. Cardul a oferit avantaje precum ”fără comisioane” și cashback.

Însă Goldman a trebuit să pună deoparte provizioane mai mari pentru creditele neperformante, ceea ce a dus la pierderi mai mari de hârtie pentru afacerile sale de consum.

Goldman părăsește, de asemenea, un parteneriat cu carduri de credit cu producătorul auto General Motors.

La începutul acestei luni, Solomon a respins ideea că ieșirea anticipată a băncii din parteneriatul cu GM a fost dezordonată, spunând că banca anticipase problemele.

Investitorii au susținut încercarea Goldman de a se concentra asupra operațiunilor sale de pe Wall Street, urcând prețul acțiunilor băncii cu aproape 27% în acest an.

viewscnt
Afla mai multe despre
jpmorgan
apple
goldman sachs
carduri de credit