Serviciul de mobile banking MyBRD Mobile, lansat în noiembrie 2013, numără peste 160.000 de utilizatori și este în topul celor mai descărcate trei aplicații financiare din magazinele sistemelor de operare iOS, Android și Windows Mobile, cu mai mult de 195.000 de descărcări până în prezent.
Operațiunile ordonate cel mai frecvent de utilizatorii MyBRD Mobile sunt plățile interne (între conturile proprii), urmate de plata facturilor de utilități. Un utilizator activ BRD accesează serviciul de mobile banking în medie de 16 ori pe lună, media lunară a tranzacțiilor fiind de patru tranzacții/client, iar rata de utilizare - de 35%. Cei care accesează cel mai frecvent serviciul sunt utilizatorii de telefoane inteligente bazate pe sistemul iOS, urmați de posesorii de smartphone-uri bazate pe sistemele de operare Windows și Android, se arată în statistica băncii.
MyBRD Mobile le oferă clienților o modalitate de transfer unică pe piața bancară din România, transferul direct către un număr de telefon mobil. Beneficiarul plății poate ridica banii de la orice agenție BRD, chiar și fără să fie deținătorul unui cont bancar, putand chiar efectua plati ale facturilor de utilități prin scanarea codului de bare și transferuri prin coduri QR către alți utilizatori MyBRD Mobile.
În primele șapte luni ale anului 2015, utilizatorii au generat peste 430.000 de tranzacții în aplicație, în creștere cu 20% față de anul 2014, valoarea tranzacțiilor fiind, în același interval, cu 60% mai mare decât cea înregistrată la finalul anului trecut.
BRD-Groupe Societe Generale este cea de-a doua bancă din România după totalul activelor. BRD - Groupe Societe Generale are 2,2 milioane de clienți, operează o rețea de 845 de unități, si are operațiuni de factoring de 960 milioane de euro în 2014.
Sursa: Agerpres