Domeniile Davidescu a înregistrat în 2024 o creștere de 24% a vânzărilor de vin din România, ajungând la 13,8 milioane de lei, de la 11,1 milioane lei în 2023.
Avansul vânzărilor de anul trecut a fost susținut, atât pe partea de retail, cu o evoluție constant ascendentă a tuturor sortimentelor, cât și prin debutul vânzărilor în HoReCa.
Feteasca Neagră, sortimentul locomotivă pe piața din România, a avut la rândul ei o evoluție foarte bună.
16 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
În același timp, vinurile spumante, deși o categorie mai mică în portofoliu, au înregistrat o ușoară creștere anul trecut.

Un alt factor determinant în avansul vânzărilor din 2024 a fost extinderea rețelei de distribuție și creșterea numărului de magazine în care vinurile companiei sunt disponibile, la peste 3000. În prezent, vinurile produse de Domeniile Davidescu se pot cumpăra din mari rețele comerciale offline (Auchan, Carrefour, Lidl, Mega Image, Metro, Profi, Selgros și Remarkt) și online (eMag, Freshful, Beicevrei, King).
„Vânzările Domeniile Davidescu se află pe o traiectorie ascendentă de mai mult timp. Abordarea pe care am mizat – aducerea în echipa noastră a unor oenologi cu o experiență desăvârșită și o bogată cultură în vinificației, formați în „Lumea Nouă” a vinurilor, California și Noua Zeelandă – s-a dovedit câștigătoare”, a declarat Adrian Davidescu, CEO-ul Domeniile Davidescu.
Comparativ cu 2019, primul an pe piața românească, când Domeniile Davidescu a înregistrat o cifră de afaceri de 2,8 milioane de lei, volumul businessului companiei a crescut de peste patru ori.
Pentru 2025, compania își propune o creștere tot de 25%, prin extinderea ofertei de produse și prin creșterea distribuției.

Domeniile Davidescu este o afacere de familie.
Compania vinde în circa 3.000 de magazine.