Șeful mărcii VW: Disponibilizările și închiderile de fabrici sunt necesare pentru a rezolva problemele producătorului auto

Șeful mărcii VW: Disponibilizările și închiderile de fabrici sunt necesare pentru a rezolva problemele producătorului auto
scris astăzi, 10:23

Volkswagen nu vede nicio șansă de a evita disponibilizările și închiderile de fabrici pentru a reduce costurile cu 4 miliarde de euro, a declarat directorul general al mărcii într-un interviu pentru un ziar, pe fondul unei dispute crescânde cu muncitorii, transmite Reuters.

Comentariile lui Thomas Schaefer adâncesc și mai mult un conflict cu sindicatele, care au amenințat cu greve la producătorul de automobile, din decembrie, și au cerut companiei să prezinte soluții în negocierile aflate în desfășurare asupra salariilor și capacității, în care exclud atât închiderea fabricilor, cât și reducerile majore de locuri de muncă, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Călin Georgescu, subiectul principal al dimineții în ziarul britanic The Guardian cu titlul ”Șoc în România: Călin Georgescu, criticul de extremă-dreapta al NATO, preia conducerea în alegerile prezidențiale” CITEȘTE ȘI Călin Georgescu, subiectul principal al dimineții în ziarul britanic The Guardian cu titlul ”Șoc în România: Călin Georgescu, criticul de extremă-dreapta al NATO, preia conducerea în alegerile prezidențiale”
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

"În cele din urmă, orice soluție trebuie să reducă atât supracapacitatea, cât și costurile. Nu putem pur și simplu să lipim un leucoplast și să continuăm să ne târâm. Asta ar reveni să ne muște mai târziu într-un mod serios", a declarat Schaefer pentru săptămânalul Welt am Sonntag.

Schaefer a spus că majoritatea reducerilor de locuri de muncă preconizate la producătorul german de automobile, pe care grupul nu le-a cuantificat, ar putea fi făcute prin restrângere normală și pensionare anticipată, adăugând totuși că acest lucru nu ar fi suficient.

"Pur și simplu ar dura prea mult. Nu are rost să amânăm restructurarea până în 2035. Până atunci, concurența noastră ne-ar lăsa în urmă", a spus el, adăugând că restructurarea VW ar trebui mai degrabă făcută în 3-4 ani.

Pe lângă reducerile de locuri de muncă și închiderile de fabrici, Volkswagen le-a mai cerut lucrătorilor de la unitatea VW AG, care se află în centrul conflictului actual, să suporte o reducere de salariu cu 10%.

Schaefer a spus că nu există nicio speranță în acest moment că cererea în Europa se va redresa semnificativ. El a remarcat, de asemenea, că costurile cu forța de muncă în fabricile germane ale Volkswagen au fost aproximativ de două ori mai mari decât cele ale colegilor și fabricile proprii ale VW din sudul și estul Europei.

VIDEO Un avion de pasageri rusesc a luat foc la Antalya CITEȘTE ȘI VIDEO Un avion de pasageri rusesc a luat foc la Antalya

El a spus că eforturile continue de economisire au avut ca rezultat un efect pozitiv asupra profiturilor de aproximativ 7,5 miliarde de euro, adăugând că sunt necesare economii de alte 4 miliarde de euro.

Schaefer a spus că compania nu vede în prezent nicio posibilitate de a evita închiderea unor fabrici în Germania, adăugând posibile închideri nu doar la fabricile de vehicule, ci și la cele de componente.

viewscnt
Afla mai multe despre
volkswagen
thomas schaefer