Klass Wagen, grup românesc specializat în închirieri auto, l-a recrutat pe Remus Moraru ca Chief Marketing Officer, manager cu 15 ani de experiență în marketing, comerț electronic și dezvoltare de business în companii precum Wizz Air, HotelsCombined, Agoda.
Obiectivul noului manager vizează extinderea la nivel internațional a companiei, care în prezent are operațiuni în România, Ungaria și Portugalia.
Remus Moraru, 36 de ani, s-a alăturat Klass Wagen în luna ianuarie a acestui an, anterior fiind head of e-commerce în cadrul Wizz Air.
Grupul Klass Wagen a încheiat anul 2024 cu vânzări totale de 68,5 milioane de euro, înregistrând o creștere de 13,2% comparativ cu 2023.
Compania și-a susținut operațiunile anul trecut cu o flotă de 5.000 de vehicule, printr-o strategie axată pe echilibrarea cererii și optimizarea utilizării flotei.
Klass Wagen Group este o companie specializată în servicii de închirieri auto, cu o experiență de peste 15 ani în industrie. Compania operează în România, Portugalia și Ungaria, având o rețea bine dezvoltată de locații și un număr total de 335 angajați.