Bugetul de venituri și cheltuieli pe acest an al Tarom, cu date mult "ameliorate" comparativ cu anul trecut, nu a fost aprobat, miercuri, de Guvern, membrii Cabinetului hotărând să ceară managementului privat al companiei o strategie de revitalizare pe termen mediu și lung, conform purtătorului de cuvânt al Executivului, Dan Suciu. Neaprobarea bugetului se dorește a fi un semnal pentru o "responsabilizare crescută".
"La nivelul Guvernului se așteptă măsuri și, mai degrabă, o strategie pe termen mediu și lung de reabilitare a companiei, chiar dacă, în actualul buget, datele pe care le-a prezentat compania sunt mult ameliorate față de situația anului 2015. Această responsabilizare a conducerii companiei trebuie să continue și semnul pe care îl dă Guvernul neaprobând acest buget este că solicită o responsabilizare crescută și un demers susținut de creștere a performanței la nivelul companiei, în condițiile în care au apărut o serie de discuții cu privire la capacitatea managementului actual de a-și îndeplini funcțiile și a răspunde așteptărilor legate de perfomanța acestei companii", a arătat Suciu.
Luna trecută, ministrul Transporturilor a trimis Corpul de Control la compania Tarom pentru a analiza mai multe aspecte tehnice privind activitatea operatorului aerian, dar și întârzierile înregistrate la diferite curse.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Recent, ministrul Transporturilor, Dan Costescu, a anunțat, în Senat, un plan de restructurare a Tarom, iar președintele Senatului l-a calificat pe actualul director drept "incapabil" pentru că nu a restructurat compania.
Christian Edouard Heinzmann este directorul general executiv al Tarom începând din 19 noiembrie 2012, având o remunerație lunară de 10.000 euro. Heinzamnn are o experiență de peste 25 de ani în industria aviatică și o bogată experiență managerială în domenii precum operațional, comercial, tehnic și financiar, potrivit CV-ului.