Ferrari a raportat o creștere de 7% a profitului operațional în al treilea trimestru, chiar și în contextul unei ușoare scăderi a livrărilor de mașini, datorită unei oferte de produse mai valoroase și cererii crescute pentru personalizare, transmite CNBC.
În perioada iulie-septembrie, producătorul italian de mașini de lux a înregistrat un profit ajustat înainte de dobânzi, taxe, depreciere și amortizare (EBITDA) de 638 de milioane de euro, în linie cu așteptările analiștilor de 635 de milioane de euro, conform unui sondaj Reuters.
Acest rezultat a fost susținut de cererea pentru modelul exclusiv Daytona SP3, cu un preț de 2 milioane de euro, și câteva vânzări ale modelului 499P Modificata, destinat exclusiv circuitelor, care costă 5,1 milioane de euro, scrie News.ro.
În ciuda rezultatelor solide, acțiunile listate la Milano au scăzut cu 3,3% după publicarea datelor, deoarece compania nu a actualizat prognozele financiare pentru întregul an, menținând așteptările anterioare de creștere a EBITDA ajustat la cel puțin 2,5 miliarde de euro.
CEO-ul Benedetto Vigna a subliniat încrederea companiei de a atinge aceste obiective și a adăugat că Ferrari beneficiază ”de o vizibilitate excepțională a comenzilor” până în 2026.