Compania olandeză FrieslandCampina a apelat la consultant pentru a explora vânzarea afacerilor din România.
FrieslandCampina, una dintre cele mai mari cooperative de lactate din lume, lucrează pentru a explora o potențială vânzare a business-ului său din România, conform BizLawyer.
![KFC deschide în România primul restaurant cu panouri solare](http://i0.1616.ro/media/2/2621/33209/21925547/1/dreamstime-m-60145767.jpg?width=151)
Procesul de vânzare se află într-un stadiu incipient.
În 2023, FrieslandCampina, unul dintre cei mai mari producători de lactate din lume, a anunțat că în următorii doi ani va concedia 1.800 de angajați pe plan global, ca parte a măsurilor de reducere a costurilor și îmbunătățire a profitabilității.
Compania a precizat că în urma concedierilor va realiza economii de până la 200 milioane de euro, parte a programului de a scădea costurile anuale cu 400 – 500 milioane de euro din 2026.
![EXCLUSIV INTERVIU Ministrul Agriculturii: În România intră și produse din lapte care nu au văzut laptele! În piețe, jumătate sunt producători, jumătate sunt intermediari. Vânzarea terenurilor către străini, stopată. Ce va fi cu prețul pâinii](http://i0.1616.ro/media/2/2621/33220/21414671/1/399646147-738962311605485-7809298874216975371-n.jpg?width=151)
FrieslandCampina are aproximativ 22.000 de angajați în 30 de țări și își vinde produsele către industria alimentară și farmaceutică din peste 100 de state din întreaga lume.
FrieslandCampina România face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina.
FrieslandCampina deține brandurile Napolact, Campina, Milli, Oké și Dots, și o gamă de produse ce cuprinde: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte.
Produsele Napolact sunt fabricate în cele unități, din Baciu și Târgu Mureș, sediul central fiind localizat în București.