Atenționare - Brandurile americane s-ar putea confrunta cu un boicot la nivel internațional, din cauza tarifelor anunțate până acum de Donald Trump

Agribusiness   
Atenționare - Brandurile americane s-ar putea confrunta cu un boicot la nivel internațional, din cauza tarifelor anunțate până acum de Donald Trump

Takeshi Niinami, directorul general al Suntory Holdings, care deține brandurile renumite de whisky Jim Beam și Maker’s Mark, a declarat pentru Financial Times că grupul se așteaptă ca produsele sale să fie “mai puțin căutate”, din cauza amenințării tarifelor și a “emoției consumatorilor de pe piețele majore, inclusiv Europa. Planul nostru este de a exporta mai puțin din SUA către alte țări, cum ar fi cele din Europa, Mexic și Canada. Trebuie să ne concentrăm mai mult pe SUA pentru a vinde whisky american”.

Comentariile sale reflectă modul în care marile companii se adaptează la politicile economice ale Administrației Trump, care este imprevizibilă, arată Bizday.

Urmărește-ne și pe Google News
CONFIRMARE CIECH vinde unele activități din România CITEȘTE ȘI CONFIRMARE CIECH vinde unele activități din România

Noile taxe vamale impuse de Donald Trump includ tarife de 25% pentru importurile din Canada și Mexic, a căror intrare în vigoare a fost amânată cu o lună, precum și o taxă de 10% impusă produselor chinezești. Niiami s-a declarat ușurat de suspendare, avertizând că o scădere accentuată a vânzărilor Suntory Holdings în Canada ar avea un impact uriaș.

Politica economică a SUA a provocat un val de naționalism economic în Canada, remarcă Financial Times, unde decidenții politici au îndemnat locuitorii să cumpere produse locale, în defavoarea celor importate din SUA. În acest context, Suntory are planuri de rezervă, inclusiv ajustarea nivelului de stocuri și promovarea produselor alternative.

viewscnt
Afla mai multe despre
jim beam
boicot
sua
tarife