Procesul SUA vs Google se apropie de final, dar încă mai oferă informații necunoscute până acum despre relațiile dintre marii giganți din tehnologie.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Astfel, doar în 2022, pentru a fi setat ca motor de căutare implicit în browser-ul Safari de pe dispozitivele Apple, Inclusiv pe iPhone, Google a plătit 20 de miliarde de dolari.
O altă informație pe care procurorii au făcut-o publică cu aceeași ocazie este că, în 2020, plățile făcute de Google au reprezentat 17,5% din veniturile operaționale ale Apple.
Apple mai primește și un comision din reclame - Google plătește 36% din veniturile pe care le obține din reclamele afișate utilizatorilor de dispozitive Apple.
Informațiile apar în noi documente făcute publice în procesul în care Google este acuzat că a monopolizat ilegal piața căutărilor online și pe cea a reclamelor din căutare.
Vineri, cele două părți vor prezenta argumentele finale în acest proces, urmând ca verdictul să fie anunța cândva în cursul anului.