Grupul de modă al Victoriei Beckham sfidează tendința de încetinire a industriei luxului și crește cu peste 50%

Grupul de modă al Victoriei Beckham sfidează tendința de încetinire a industriei luxului și crește cu peste 50%
Profit.ro
Profit.ro
scris 29 aug 2024

Grupul de modă de lux al Victoriei Beckham a raportat o reducere a pierderilor, veniturile anuale crescând cu peste 50% anul trecut, datorită cererii pentru rochiile sale de 850 £ și blugii de 390 £.

Victoria Beckham Holdings Limited a declarat că pierderea sa înainte de impozitare a scăzut la 2,9 milioane de lire sterline în 2023 de la 3,1 milioane de lire sterline cu un an înainte, arată G4Media.ro.

ULTIMA ORĂ DOCUMENT Stocarea devine obligatorie pentru românii care vor să devină prosumatori cu subvenții de stat, prin Programul Casa Verde Fotovoltaice. Subvenția crește cu 50% CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ DOCUMENT Stocarea devine obligatorie pentru românii care vor să devină prosumatori cu subvenții de stat, prin Programul Casa Verde Fotovoltaice. Subvenția crește cu 50%
Urmărește-ne și pe Google News

Veniturile au sfidat o încetinire mai mare a sectorului de lux și au crescut cu mai mult de jumătate la 89,1 milioane de lire sterline , al treilea an consecutiv de creștere a veniturilor cu două cifre, relatează Financial Times.

Compania a raportat câștiguri ajustate pozitive înainte de dobânzi, impozite, depreciere și amortizare de 1,8 milioane £, în creștere de la 200.000 £ în 2022.

Performanța brandului, care a înregistrat pierderi în fiecare an de la lansarea sa în 2008, s-a îmbunătățit în ultimii ani, deși a primit o serie de sponsorizări pentru a alimenta creșterea și a plăti datoriile.

Cel mai recent, compania, deținută de Beckham și soțul ei, XIX Management și firma de private equity NEO Investment Partners, a primit două investiții din partea acționarilor în valoare de 6,9 milioane de lire sterline – una în 2023 și una în 2024 – pentru investiții în stocuri și pentru a face față cerințelor de capital de lucru.

Conform celor mai recente rezultate, brandul eponim de modă și frumusețe va continua să aibă nevoie de mai multe sponsorizări pentru a-și implementa strategia.

INFOGRAFICE București, cea mai accesibilă capitală pentru chiriași din Estul Europei. Chiriile în România cresc însă alert CITEȘTE ȘI INFOGRAFICE București, cea mai accesibilă capitală pentru chiriași din Estul Europei. Chiriile în România cresc însă alert

VBHL a fost stimulată și de Marie Leblanc, care s-a alăturat companiei în 2018 ca director de produs înainte de a deveni director executiv. Ea și Victoria Beckham au restructurat afacerea pentru a fuziona liniile de lux și contemporane ale brandului, reducând locurile de muncă și oprind producția unor articole pe parcurs.

„După repoziționarea cu succes a afacerii, 2023 a fost un alt an de progres foarte puternic pentru companie și continuăm să vedem o traiectorie de creștere sănătoasă în timp ce căutăm să stabilim brandul Victoria Beckham ca o casă de lux globală”, a declarat LeBlanc, adăugând că compania și-a construit o bază de consumatori loiali, în parte ca urmare a prezenței la Săptămâna Modei de la Paris.
Ea a declarat pentru Financial Times în acest an că ambiția grupului a fost de a „ajunge la £ 100mn [venituri] în următorii trei ani”.

Grupul a lansat un brand eponim de frumusețe în 2019, condus de Katia Beauchamp, care a co-fondat anterior Birchbox. Anul trecut, Victoria Beckham Beauty s-a extins și în parfumuri.

Compania a explorat, de asemenea, parteneriatele, lansând, de exemplu, o colecție capsulă în ediție limitată cu retailerul de modă Mango și o gamă capsulă de ceasuri de marcă comună cu Breitling.

Partea de modă a afacerii și-a extins, de asemenea, oferta de articole din piele după lansarea genților în 2022. Articolele din piele reprezintă acum 20% din vânzările online.

viewscnt
Afla mai multe despre
victoria beckham
moda