Copiii din ziua de azi visează mai mult să devină profesioniști pe YouTube decât astronauți, potrivit unui studiu realizat de producătorul de jucării Lego, relatează CNBC.
În cadrul studiului, au fost intervievați 3.000 de copii cu vârste cuprinse între 8-12 ani, din Statele Unite, Marea Britanie și China, precum și 326 de părinți cu copii cu vârste de 5-12 ani.
Aproape o treime dintre copiii intervievați au spus că vor să fie YouTuberi atunci când vor fi mari, în timp ce numai 11% au spus că vor să fie astronauți, arată news.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cu toate acestea, răspunsurile au variat în funcție de proveniența copiilor. Peste jumătate dintre copiii din China au spus că vor să fie astronauți, fiind cea mai populară aspirație.
În Statele Unite și Marea Britanie, numărul copiilor care vor să fie astronauți este de aproape 10%, în timp ce activitatea de vlogger sau YouTuber este pe primul loc al aspirațiilor în ambele țări.
Trei din patru copii cred că oamenii vor ajunge să trăiască în spațiu sau pe o altă planetă, potrivit cercetării, dintre care 96% în China, 63% în Marea Britanie și 68% în Statele Unite.
Întrebați dacă le-ar plăcea să meargă în spațiu, 95% dintre copiii chinezi au spus da, 70% dintre americani și 63% dintre britanici.
Principalele aspirații ale copiilor din Statele Unite și Marea Britanie au fost vlogger / YouTuber, profesor, atlet profesionist, muzician și astronaut. În China, ordinea a fost astronaut, profesor, muzician, atlet profesionist și vlogger / YouTuber.
Potrivit unui alt sondaj realizat în 2017 de Fatherly, în rândul a 1.000 de copii americani cu vârste de sub 12 ani, majoritatea acestora au spus, în ordine, că vor să fie medici, veterninari, ingineri, polițiști sau profesori.