Platforma suedeză de streaming muzical Spotify continuă extinderea soluțiilor personalizate de recomandări, cu două noi facilități disponibile inclusiv pentru cei care nu plătesc abonament.
Only You este cea mai nouă secțiune în care Spotify personalizează conținutul în funcție de preferințele în materie de muzică ale fiecărui utilizator în parte. Fiecare utilizator va găsi aici playlist-uri create special pe baza propriilor melodii, artiști și genuri preferate.
Noua secțiune va fi găsită, la început, direct în pagina de căutare, alături de Made for You, celălalt hub de conținut personalizat. Ulterior, Only You va deveni o subsecțiune în Made for You, care va grupa tot ceea ce înseamnă liste personalizate de muzică și podcast-uri.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV - Să ajutăm business-ul. Jean Tucan, Organizația Patronală Mamaia Constanța: Turistul trebuie respectat. Ne lovim de dorința românului de a nu munci. Este nevoie de o strategie. Mesaj către investitori și autoritățiÎn Only You vor exista trei secțiuni principale, cu liste personalizate pe baza artiștilor preferați, a genurilor preferate și a decadelor muzicale (mixuri realizate din melodiile preferate ale anilor 90, 00 etc.).
O componentă nouă, aflată deocamdată în perioada de testare, este Blend - o listă de melodii la a cărei creare pot participa doi utilizatori, adăugând fiecare melodiile preferate.
Ambele facilități noi, Only You și Blend, sunt construite pe baza acelorași algoritmi pe care Spotify i-a folosit până acum pentru realizarea Wrapped, mixul personalizat creat la final de an cu cele mai ascultate melodii, genuri și artiști pe parcursul ultimului an.
Platforma suedeză de streaming este așteptată să lanseze o opțiune superioară de calitate audio, cândva în cursul acestui an. Aceasta ar urma să fie inclusă în abonamentele plătite sau vândută ca un abonament separat, mai scump decât cele actuale. Spotify a rămas în urma concurenței la acest capitol - Amazon Music oferă deja o opțiune asemănătoare, iar Apple Music o va lansa luna aceasta.