Pepco Group, care deține mărcile Pepco, Poundland și Dealz, a raportat o creștere de 12,5% a veniturilor în perioada iulie-septembrie 2023, la 1,44 miliarde de euro (1,53 miliarde de dolari) la rate constante de schimb, transmit Reuters și site-ul rte.ie.
Cum poți ieși din piața locală pentru a te impune în alte țări, Așteptările de Black Friday, Analiza datelor privind evoluția pieței și perspective pentru perioada următoare, Cum se poate îmbina eficient canalul de vânzare online cu magazinul fizic, Cum îți faci strategia de pricing a produsului, Sfaturi pentru antreprenori la început de drum, când decid lansarea unui magazine online sunt doar o parte dintre temele care vor fi discutate la Profit E-commerce - Ediția a IV-a, programat să fie organizat pe 23 octombrie. Evenimentul, care va fi transmis în direct și la PROFIT NEWS TV, este organizat cu sprijinul Alpha Bank, Mastercard, Nordis Group, Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO), eShopTen, UniCredit Bank
Detalii AICI
În perioada iulie-septembrie 2023, grupul listat la Bursa de la Varșovia a deschis 343 de noi magazine, un nivel record, ajungând la 668 de unități noi în acest an. Grupul vrea ca pe termen lung să ajungă la 20.000 de magazine, scrie Agerpres.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Pepco a reiterat că se așteaptă în 2023 ca profitul înainte de taxe, dobânzi, depreciere și amortizare (EBITDA) să fie de aproximativ 750 milioane de euro, la rate constante de schimb, față de 731 milioane de euro în 2022.
În 29 septembrie, Pepco a înrăutățit estimările de profit, pentru a doua oară în mai puțin de trei săptămâni, din cauza mediului comercial "din ce în ce mai dificil" pe piețele sale de bază din Europa Centrală și de Est (CEE). Totuși, grupul încă este în grafic pentru a raporta cel mai ridicat EBITDA înregistrat vreodată.
"Performanța grupului în ultimul an a fost mixtă, pe fondul condițiilor dificile de pe piață. Am deschis un număr record de magazine și am raportat o creștere solidă a veniturilor", a afirmat președintele executiv Andy Bond.
Acesta a adăugat: "Mediul comercial s-a deteriorat în ultimele trimestre pe piețele Pepco, în special în CEE, unde s-au înregistrat vânzări mai scăzute, costuri mai ridicate și marje mai reduse de profit. Aceste evoluții au dus la reducerea nivelului de profitabilitate pe piețele noastre de bază și lucrăm la remedierea acestor dificultăți".
Colecția de toamnă/iarnă a Pepco a ajuns în magazine într-o perioadă în care se înregistrau temperaturi ridicate în Polonia și în țările din jur, ceea ce a avut ca rezultat reducerea cererii din partea clienților.
CITEȘTE ȘI VIDEO PepsiCo transformă fabrica din Popești-Leordeni într-un hub de producție european, investiție de 100 milioane dolariVeniturile la magazinele deschise de peste un an au crescut în perioada iulie-septembrie 2023 cu 0,2%.
Compania a avut o evoluție bună într-o perioadă în care consumatorii sunt afectați de inflația ridicată și de criza energiei, dar în iulie a avertizat că vânzările au început să încetinească.
În cinci ani, Pepco se așteaptă să ajungă la EBITDA de un miliard de euro.