Pentru Mezoni.ro, magazin online de mobilier, saltele și decorațiuni pentru casă, primul trimestru al anului a însemnat o creștere a categoriei de saltele cu 20%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
În luna aprilie, pe lângă gama de produse destinate somnului, pe mezoni.ro s-a înregistrat un trend ascendent în rândul achizițiilor din categoria de produse pentru bucătărie. Cu ocazia Sărbătorilor Pascale, românii și-au îndreptat atenția către vase de gătit și de copt, unde s-a observat o creștere cu 12%.
“Pe lângă gama de saltele de pat care se află în topul vânzărilor, am avut o creștere de 12% pentru vase de gătit și de copt, precum și produse pentru servit masa, dat fiind contextul Paștelui, când știm cu toții că românii preferă mesele în familie. De asemenea, am înregistrat la început de primăvară o creștere cu peste 10% la categoria produselor de curățenie”, a declarat Raluca Szanto, Chief Commercial Officer Mezoni.ro, parte a grupului românesc Green Future.
Categoriile de produse cu creșteri importante care confirmă trendurile următoarei perioade vor fi cele din categoria grădină, unde Mezoni se așteaptă la o creștere de 20% la mobilier și decorațiuni pentru exterior.
Valoarea coșului de cumpărături pe mezoni.ro este de 350 ron.
”Principala categorie de focus pentru perioada următoare o reprezintă articolele textile, în special covoarele, unde vom veni cu cel puțin 20.000 de produse noi. De asemenea, am extins gama de mobilier cu peste 8000 de produse noi pe care clienții noștri le pot găsi deja pe site-ul nostru mezoni.ro. Anul acesta am bugetat o creștere a cifrei de afaceri de 18%, raportată la un ritm al pieței mai lent, pe care îl observăm din cauza creșterii prețurilor la majoritatea produselor din piață și o putere mai mică de cumpărare a consumatorilor”, a completat Raluca Szanto.